vrijdag 23 augustus 2013

Café Cantaloop


Vrienden van mij hebben een super gezellige bar, "café Cantaloop". Dit café ligt in het hartje Berchem dichtbij de Driekoningenstraat en aan het net vernieuwde Frans Van Hombeeckplein. Het is één van die zeldzame plekjes die je eigenlijk geheim wil houden en stilletjes voor jezelf wil koesteren. Met de heraanleg van het plein hebben ze hun terras uitgebreid en vroegen ze me of ik kussens wilde maken voor op de nieuwe handgemaakte houten banken. Ik maakte 10 kussens waarop ik verschillende geometrische prints zeefdrukte.







12 opmerkingen:

  1. Wauw, mooie prints! Die kussens moet ik eens in het echt gaan bekijken :)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank u Elisse! Zeker eens langs gaan, kei gezellig pleintje...

      Verwijderen
  2. ziet er idd een gezellig cafeetje uit en heel mooie kussens, ze staan mooi bij de andere fel gekleurde stoelen en tafels. Knap!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Tof!
    Ik ben daar al duizend keer voorbij gelopen....

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtig! En dat ziet er inderdaad een zalig terrasje uit.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Geweldig! Mocht ik volgende keer in Berchem zijn, weet ik waar te stationeren ;)
    Mocht je een zelfde soort gevoel willen hebben in Hasselt, ga dan zeker langs King Kong ! gelegen in de Maastrichterstraat. Héérlijke koffie, thee en soda's.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Merci voor den tip! Ga ik zeker eens langs gaan als ik in Hasselt ben!

      Verwijderen
  6. Zo'n toffe banken en kussens! Moest het zijn dat ik ooit eens in Berchem beland, dan ga ik er graag eens langs.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ben blij dat ge dit geheim hebt prijs gegeven ;-) ziet er super tof uit!

    BeantwoordenVerwijderen